شبکه بهداشت و درمان بابلسر
۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد
br ENGLISH
تاریخ: 1391/08/27 تعداد بازدید: 213
معاون بهداشتی شبکه بهداشت بابلسر: - تکریم ارباب رجوع می‌تواند تضمین کننده استفاده صحیح از منابع و امکانات را ایجاد کند
- در مورخ 25 آبان 98 در محل آموزشگاه بهورزی این شهرستان و با تدریس مهندس ارسطو گوران کارشناس مسئول بهبود روشها و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفت . - معاون بهداشتی شبکه ضمن عرض خیر مقدم به مهندس گوران ازسیدرضا موسوی مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع شبکه بهداشت و درمان بابلسر بدلیل تلاش شان در برگزاری و مدیریت این دوره آموزشی تشکر کردند - دکتر نبی زاده تکریم ارباب رجوع می‌تواند امتیازات زیادی از جمله بهبود ارایه خدمات و تضمین کننده استفاده صحیح از منابع و امکانات را ایجاد کند
 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت بابلسر

   - تکریم ارباب رجوع می‌تواند تضمین کننده استفاده صحیح از منابع و امکانات را ایجاد کند

 

این دوره آموزشی که از سوی دبیرخانه بهبود روشها و تکریم ارباب رجوع شبکه بهداشت و درمان بابلسر در مورخ 25 آبان 98 در محل آموزشگاه بهورزی این شهرستان و باحضور کلیه کارکنان ستادی و مسئولان مراکز بهداشتی و درمانی و رابطین تکریم ارباب رجوع این مراکز و با تدریس مهندس ارسطو گوران کارشناس مسئول بهبود روشها و تکریم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفت در خصوص اصلاح فرآیندها و تحول اداری و نیز ارتقاء و حفط کرامت مردم در نطام اداری و دادن اطلاعات صحیح از چگونگی ارایه خدمات و شفاف سازی و پاسخ گویی از مهم ترین ارکان تکریم ارباب رجوع تاکید شد .

 
 
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بابلسر، این دوره آموزشی که با تلاوت آیاتی از کلام الله قرآن مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید .

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت بابلسر در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله حسین و یاران با وفای شان و خیر مقدم به مهندس گوران کارشناس مسئول بهبود روشها و تکریم ارباب رجوع دانشگاه و تشکر و سپاس ازسیدرضا موسوی مسئول روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع شبکه بهداشت و درمان بابلسر بدلیل تلاش شان در برگزاری و مدیریت این دوره آموزشی و نیز عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه ؛ بر جایگاه و ضرورت پرداختن به موضوع تکریم ارباب رجوع براساس احادیث و روایات و نیز اهمیت اکرام ارباب رجوع در قرآن مجید پرداختند .

 

 دکترمحسن نبی زاده با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع می‌تواند امتیازات زیادی از جمله بهبود ارایه خدمات و تضمین کننده استفاده صحیح از منابع و امکانات را ایجاد کند تصریح نمودند : این شبکه با طراحی و نصب منشور اخلاقی در تمامی واحدهای ستادی و نیز مراکز خدمات بهداشتی و درمانی با تاکید بر رعایت اصل اخلاقی و مشتری مداری و نیز با تشکیل کارگروه بهبود روشها و تحول اداری و تکریم ارباب رجوع جلسات منظمی را با حضور کلیه اعضا و نیز مدیریت محترم این شبکه که شخصا" در تمامی این جلسات حضور می بابند در زمینه بهبود ارایه خدمات و کاهش میزان دوباره کاری‌ها و سردرگمی‌ها مردم شریف و بزگواری که متقاضی دریافت خدمات می باشند تشکیل داده می شود  و همچنین جهت تقویت بر کار کنترلی همکاران و ارائه مطلوب‌تر خدمات و فعالیت‌ها از طریق تهیه جدول پایش و ارزیابی در طول سال که تهیه و طراحی گردیده شده است بازرسین تکریم ارباب رجوع این شبکه بصورت 3 ماهه کل مراکز مجری ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و واحدهای ستادی را رصد می کنند و گزارشات را مستقیما" به رویت مدیریت شبکه و سپس دبیرخانه کارگروه بهبود روش ها و تکریم ارباب رجوع میرسانند و خوشبختانه گام های مطلوبی جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز برداشته شده است که جهت بهبود و اصلاح آن اقدامات مطلوبی نیز صورت گرفته که همجنان با قوت ادامه دارد .

 

در ادامه مهندس ارسطو گوران با ارائه پاورپوینت آموزشی در زمینه بهبود روشها و تکریم ارباب رجوع پس از بیان مقدمه و سرفصل های در زمینه های شامل تکریم در کلام وحی ، پیام تکریم در کلام رسول الله (ص) ، پیام تکریم در کلام امام خمینی (ره) ، پیام تکریم در کلام مقام معظم رهبری پرداختند و در ادامه ایشان به تفظیل به تشریح این دوره آموزشی در زمینه های وضعیت موجود و آرمانی ،تفاوت روش های سنتی و فرآیندی در سازمان ، ساختار اداری و تحول اداری ، اهداف کلی برنامه تحول در نطام اداری کشور ، هفت برنامه مصوب به منطور تحول اداری ، سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نیز ده برنامه تحول اداری پرداختند .

 

روابط عمومی

شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر

 
 
 
 
 
بخش تصاویر این جلسه آموزشی
جهت مشاهده تصویر در سایز بزرگتر روی تصویر کلیک نمائید
 
               
               
               
               
               
               
 
معاون بهداشتی شبکه بهداشت بابلسر:  - تکریم ارباب رجوع می‌تواند تضمین کننده استفاده صحیح از منابع و امکانات را ایجاد کند
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal